dilluns, 7 de juny del 2010

JA HI SOM PEL MIG!


Aquestes primeres hores han estat bastant animades. Hem començat amb les pancartes per fer visible des de l'exterior i d'una manera immediata que a l'Abat Oliba passa alguna cosa.
Alguns dels slògans que hem penjat són aquests:
  • N'estem farts!
  • Amb l'educació no s'hi juga. Dimissió Maragall.
  • Tancada a l'Abat Oliba contra la política educativa d'en Maragall.
  • Amb en Maragall, aules avall!
  • + professorat = + qualitat
  • + ordinadors no vol dir + qualitat.
  • Educació a la cua d'Europa
  • Maragall, plega!
Ja ens han contactat diversos mitjans de comunicació del país: TV Ripoll, TV3, Punt Diari, El 9 nou, Diari de Girona, El Periódico, El Ripollès Digital, entre altres.
Se'ns hi ha afegit algun company d'altres centres de la comarca. Estem molt animats.

6 comentaris:

  1. Ànims a tots, que la nit és llarga! :)

    ResponElimina
  2. Molts ànims a tots! Espero que aquesta tancada arribi allà on ha d'arribar.

    ResponElimina
  3. ànims companys!!

    Jo demà us acompanyaré des de la manifestació de Girona! :D

    ResponElimina
  4. Ei gent de l'Abat Oliba!
    Des de l'Empordà us envio molts d'ànims. Estic segur que si tots féssim com vosaltres al final ens escoltarien. Heu estat molt valents.
    Estava segur que alguns de vosaltres hi seríeu quan vaig rebre el primer correu vostre, i m'ho ha confirmat la fotografia. Si jo fos aquí dalt estaria aquí amb vosaltres, de fet hi estic amb el cor,
    Sóc en Quim, vaig estar a l'institut fa sis anys.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Bona iniciativa companys!!!
    Des de la plana de Vic molta sort!!!

    ResponElimina
  6. Molts ànims des de l'Alt Empordà!!!!Esperem que tot serveixi d'alguna cosa. Llàstima que d'iniciatives com la vostra no n'hi hagi més.

    ResponElimina